The end of an era...

Jag har bloggat här sen i mars 2007, alltså ca sex år. Nu är det nog dags för mig att ta en paus eller ett stopp. Jag vet inte riktigt än, men i sommar och höst blir det nog ett stopp. Det känns som att mitt liv tar en stor vändning nu i och med att jag slutar skolan och ska ut i frilans livet, och jag har väl inte vart alltför aktiv här det senaste året. 
 
Mina tre år på Balettakademien har verkligen vart fantastiska, ångrar inte en dag att jag har gått den här utbildningen. Trots att vissa dagar har vart så tuffa att man önskat att en bil kört på en på väg till skolan så man slapp gå (!!Niklas!!) så har det ju bara vart helt fantastiskt. Jag är så glad att jag hamnade i MIN klass med 16 underbara människor. Vi har nog gått och blivit lite av en favoritklass på skolan bland lärare, koreografer och de andra eleverna, det var nästan fler tvåor som grät när vi slutade än vi :) 
 
Men nu är det dags att gå vidare, frilanslivet väntar bortom hörnet. I helgen ska jag på två auditions, ska bli så sjukt kul! Ser fram emot somaren och hösten, just bring it on!! 
 
Vi ses därute och glöm inte att följa mig på instagram istället @helloosaferide heter jag där! Puss och kram till alla som följt mig genom åren! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer sakna dig här på bloggen men följer dig så klart på instagram:)Så önskar jag dig åter igen
ETT STORT LYCKA TILL med livet bortom hörnet:)

Älskar dig ♥
mamma!

2013-06-06 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0