West side story

Åh den här veckan är den bästa! Vill inte att den ska ta slut och nu är det bara två dagar kvar! Jag och Jackie i min klass är på praktik med koreografen Roger Lybeck och just nu koreograferar han West side story som ska sättas upp på stadsteatern. 
 
Det är helt fantastiskt kul, vi får vara med på alla rep och lära oss all koreografi och om det är någon som fattas så får vi hoppa in och va den personen. Hittils har det fattats minst två på varje rep så Jackie och jag har fått vara med hela tiden. Känns som om man ska vara med på scenen sen, blir besviken varje gång jag kommer på att vi inte ska vara med mer sen efter lördag. Och ensemblen är helt fantastisk, de är så gulliga och roliga så man vill aldrig lämna denna produktion. 
 
Det har verkligen vart en helt fantastisk vecka och nu är jag såååå sjukt inspirerad och peppad inför sista terminen, det är det HÄR jag vill jobba med. Och så ska vi faktiskt ha Roger som koreograf till vår slutproduktion så jag håller tummarna för att jag får jobba mer med honom. Det här kommer verkligen bli den bästa terminen!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0