Nackspärr deluxe

Okej är helt kär i min nya dator. Alltså mac in my heart! Sitter och leker med alla funktioner vilket ni ser här nedan, photobooth alltså! Och btw har haft den sämsta dagen hittils i trean, nackspärr deluxe! kan inte vrida nacken till min högra sida utan det hugger till som om någon satte en kniv i nacken på mig. Kul! Eller inte. Det sjuka är att min klasskompis Therese också fått nackspärr idag så på akrobatiken satt vi som två tanter när vi skulle prata med varandra, kunde typ inte vända på huvudet så vi fick vrida hela kroppen mot varandra. Såg ut som vi hade kafferep där på bänken. 
 
Imorn ska jag ha min första praktikdag med Denise. Ska få vara med på ett rep till en reklaminspelning som hon har koreograferat! Ska bli spännande. Rätt passande med eftersom jag tvivlar på att jag kommer kunna dansa imorn med den här nacken. 
 
Nu ska tanten gå och lägga sig! So long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0