Kraften hos det unika

Har haft en så skön och lugn dag idag. Lärarkåren på skolan hade lärarmöte hela förmiddagen så vi fick sovmorgon till efter lunch. Sov till elva (kroppen behövse måånga timmar sömn) och åkte in till skolan till lunch för att ha möte med klassen gällande namn till vår turnè som ska va klart nästa vecka. 
 
Efter lunch hade vi sång och vi fortsatte med masterclass. Så otroligt kul och givande att se mina fina klassisar (jag sjöng förra veckan). Jag har en så otroligt begåvad och fantastisk klass att jag blir gråtfärdig av att bara tänka på det. Hur ska jag kunna sluta i juni? Är så jävla glad över att jag hamnade i min klass för vi är fan bäst!
 
Sist idag hade vi teater och ääääntligen fick vi vårt manus till pjäsen vi ska spela i december. Min preimär som skådis. Jag spelar en manipulerad hushållerska som ska öppna hela pjäsen, det får ni iiiinte missa! Ja så idag hade vi reading som det kallas, att vi läste igenom manuset högt tillsammans med dem rollkaraktärer vi ska spela. Pjäsen heter "Victor eller kraften hos det unika" och det kommer bli så sjukt bra!! 15-19 december kör vi på scen studio fyra på ackis , Don't you dare miss it!!!
 
 
Såhär kan det gå på ackis, längst ned ser ni ettorna (vi var också 30 när vi började) och längst upp är vi. Det minskar för varje år och endast 18 tappra stackare är vi som klarat oss igenom dem här åren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0