Just keep swimming

Bara för att jag  inte har ngt vettigt att skriva idag så får det bli en lista.
 
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Envis, glad och självständig
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: självkritisk, självständig, tidsoptimist
Vad är du rädd för: Döden. Både för mig själv och människor som jag älskar.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag lyckades med ett av de största målen i mitt liv.
Det roligaste jobbet du haft/har: Mitt framtida yrke :) 
Har du körkort och egen bil: Har körkort men ingen egen bil, snor pojkvännens när jag behöver
När skrattade du senast: För fem minuter sen till Bonde söker fru
Vem åt du mat med sist: Nicke
Vem sov du hos sist: Malin på Malta 
Vem sov hos dig sist: Rebecca
Vad var du rädd för när du var liten: Döden, eld, blottare
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Vetrinär
Värsta smärtan du råkat ut för: När min morfar och låtsasmorfar dog 
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina underbara vänner
Har du någonsin sportat: Förutom dansen så har jag spelat forboll i några år och ridit sen jag var typ fem år.
Någon du ser upp till: Många, men framförallt starka, självständiga kvinnor som Astrid Lindgren, Hanna Hellquist, Mia Skäringer, Petra Mede, Loreen, Kakan Hermansson, M.I.A, Audrey Hepburn, Beyonce, Maja Ivarsson, Adele, Monica Zetterlund, Robyn. Och såklart alla fantastiska dansare som jag ser upp till 
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, smink, nycklar, busskort och en spegel
Antal gånger du varit utomlands: oj, orkar inte ens räkna
Vilken plats var finast: New York och Grekland
Största stad/städer du varit i: 
New York
Har du piercing eller tatuering: Har haft piercing i naveln men inte längre och tre tatueringar
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Oh yeah!

Antingen-eller-frågor...
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Guld eller silver: Guld
Bok eller film: 
Bok
Vin eller öl: Vin
Choklad eller vanilj: Choklad
Charter- eller skidsemester: Charter, suger på att åka skidor
Glass eller godis: godis
Varm eller kall oboy: Varm 
Förfest eller efterfest: Förfest
Sverige eller utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörka
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Flyga

3 saker jag gör varje dag...
Kollar instagram/twitter/facebook 
Dansar
Åker tunnelbana

3 saker jag helst dricker...
Kaffe
Vin
Vatten

3 saker jag helst äter...
Choklad
All typ av Indisk mat
Frukostbuffèr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0