If it kills me

Känner mig helt slut efter helgen som var. jag var visserligen ledig igår, men hade behövt två dagar för att ta igen mig helt. Även att vi inte hade några fysiska klasser de sista dagarna så var det så mycket att ta in att vara på konferensen så man vart helt slut. Det var verkligen sjukt intressant och jag är väldigt glad över att vi fick chansen att vara med och lyssna på sådana storheter som Lawrence Rhodes, Ana Laguna, Christina Caprioli, Elisabeth Platel med flera. Så mycket bra åsikter och så mycket frustration över vissas bakåtsträvande. Men nu vet jag så mycket mer om vad jag verkligen tycker om balett. 
 
Igår hann jag iaf ta igen mig lite på min enda lediga dag. Tog en mysig brunch med bästa Oline på söder sen gick vi låång promenad runt heela vackra söder i det fina höstvädret och pratade om livet, döden och allt däremellan. Tack för den fina dagen min älskade vän. 
 
Idag blev det fysiskt igen. Min kropp och speciellt mina hamstrings gör oooont! Fysen imorse var väl inte det roligaste jag vart med om. På jazzen idag hade vi vikarie, bästa Anna Holmström som brukar assistera på Kennys klasser. Vi gjorde den underbara koreografin nedan, grym tjej! Bästa klassen idag var dock performance skills där vi hade Kelly Tainton för första gången. Alltså jag hade träningsvärk i magen när jag gick därifrån för jag skrattat så mkt, såå fantastisk människa med så fantastiska tankar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0