Under the bridge

Har min egna "ta igen mig" söndag, vilket egentligen inte är så mkt ta igen mig eftersom jag har så mkt att göra. Men det är skönt med en ledig söndag hemma. Har t.o.m fått skriva en lista och schemalagt dagen för att hinna med allt filmklippande, stipendieskrivande, bränna bilder, städa, tvätta m.m. Men nu får jag det gjort iaf. Sov fock till halv tolv idag och gick och la mig halv ett dvs. elva timmar. Förstår ni att jag ligger lite efter i sovschemat? Ja nu är jag nog utsövd iaf :)
 
I fredags så träffade jag äntligen mina fina barndomsvänner Tilde och Ida igen. Ida bor här i Sthlm sen ett år tillbaka men tyvärr hinner man ju inte träffas så ofta som man velat. Och Tilde bor i Linköping så hon var äntligen uppe och hälsade på oss :) Blev en fin middag ihop på söder i fredags kväll innan jag var tvungen att dra vidare till Under bron där vi skulle giga lite senare. Igår hann vi träffas några timmar på förmiddagen på en mysig brunch innan jag skulle vidare för jobb hela kvällen. 
 
Men i fredags som sagt så hade jag ovh sex klasskompisar ett gig på öppningen av Under bron. De hade performance tema så vi var slutstoppet på rundvandringen för besökarna. På dansegolvet i källaren så höll vi alltså på att improvisera modernt i ca två timmar. Sjuukt kul! Vi trodde mer att vi skulle dansa bland folket men alla ställde sig i en ring runt oss och stod och kollade nästan hela tiden som en föreställning. Sjukt kul! Efteråt fick vi lite mat och grejer och sen hade vi stannat kvar och festa men vi var helt slut så vi drog hem efter ett. 
 
Lite bilder från helgen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0