Snaaart looov!

OK det är mycket nu. Känns som om huvudet ska sprängas just nu av allt som måste göras. Jag är ju expert på att få panik när jag tittar framåt i almenackan. Måste nog bara tänka en dag i taget just nu. Men som det ser ut nu så vet jag inte om jag kommer ha en enda dag helt ledig dag från höstlovet till jul, alltså ca fem veckor. Jesuuus! Får ta ett djupt andetag och blunda och hoppas jag kommer ut helskinnad till jul. 
 
 
Idag har vi iaf fått tillbaka några klasskompisar så vi var nio(!) haha på klass, bättre än fyra eller tre som förra veckan. Men det är så kul att man direkt blev irriterad på att det var så lite plats, kommer bli tokig efter lovet då vi är sjutton igen. Fattar inte hur vi klarade att vara trettio stycken i ettan. 
 
Sista performance skills lektionen med Elin Klinga hade vi idag också. Åh älskade att ha henne, hon är så duktig. Hon är skådis och jobbar väldigt mycket på dramaten så vi har jobbat mycket med scenutstrålning och röst på scen, sjukt nyttigt. Alla ni som såg glasblåsarns barn när ni var små känner igen henne som den onda drottningen där. Fantastiskt duktig och karismatisk kvinna! 
 
Nu ska jag sooova! Ska va på skolan imorn halv nio och repa partnering, jiiihaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0