Just one day

Sitter hemma för tredje dagen nu, mår inte alls bra. Är inte sjuk men någonting i kroppen är inte som det ska. Tror det börjar närma sig överträning nu, alla symptomen finns där depression, nedstämdhet, orkeslöshet, ingen matlust, illamående, ont i kroppen. I onsdags vaknade jag helt yr och illamående och stannade hemma hela dagen. Igår värkte huvudet som en sten så jag skippade de två första klasserna och gick på sången och teatern efter lunch som inte krävde ngn fysisk aktivitet. Imorse var jag på väg upp, åt frukost och var klar då illamåendet slog till. Har som sagt inte haft ngn matlust på snart en vecka vilket resulterar i att jag blir sjuuukt hungrig men så fort jag ser mat eller känner lukten av mat mår jag illa och kan inte äta. Vilket i sin tur resulterar i att när jag väl får i mig lite mat är jag så hungrig så jag får magknip. Moment 22 altså. Ja så imorse när jag fått i mig frukosten fick jag värsta må illa attacken samtidigt som jag fortfarande var hungrig eftersom jag inte fått i mig så mkt mat som jag ville samtidigt som jag mådde illa. 
 
Ja så nu sitter jag här i soffan igen. Har fått i mig en macka iaf så det börjar bli bättre. Ska nog försöka ta mig in till skolan igen efter lunch. Vill verkligen gå på sista balett lektionen med vår underbara lärare Marc Ribbon, han är fantastisk. Har inte tyckt balett vart kul sen Eythan men de senaste veckorna när vi har haft Marc har jag det. Efter lovet kommer jag väl tappa lusten igen då vi får ny balett lärare (inga namn nänmda). Och så vill jag så gärna gå på koreografi handledningen med fantastiska, underbara Charlotta Öfverholm. Jag är ju klar med min döden film nu och vi håller på med ett spännande projekt att sätta samma allas små solon/filmer/koreografier till en som vi eventuellt ska visa upp på studioföreställningen. 
 
Så magen snälla bli braaa, jag har ju lov imorn då får du vila. (Ja eller nästan, måste repa underklädesmodevisning på lovet) Kom igen nu, jag hoppas samarinen börjar verka snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0