I'm flying Jack

Igår var Nicke och jag och såg Titanic i 3D. Äntligen säger jag bara! Ni kan nog inte förstå vilket Titanic freak jag har vart i mitt liv. När jag var typ elva år och såg filmen första gången och blev besatt. jag läste och såg alt jag kom åt om Titanic. Minns att jag bl.a. lånade en typ 500 sidor tjock bok på bibblan som jag sträckläste på några agar, samt sydde om mammas gamla lakan till "Rose klänningar". Och såklart hade jag ju världens crush på Leo DiCaprio som resten av världens tjejer, ja eller rättare sagt Jack Dawson. Och jag måste nog säga det, tyvärr Nicke men mitt livs största kärlek kommer alltid vara Jack Dawson. Tur för Nicke att det är en påhittad karaktär haha :)

Här får ni iaf min favorit scen i hela fimen, världens mest romantiska scen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0