Chapter optimistic

Är just nu inne på min 23 dag på raken utan ledighet. Har tre dagar kvar innan jag påbörjar mitt sjuuuuuukt efetrlängtade sommarlov. Vi är så trötta just nu att vi typ inte vet var vi ska ta vägen. Imorgon har vi auditionträning vilket känns helt sjukt. Kropp och psyke har liksom redan gått på sommarlov. Jag fattar inte hur det ska gå? Jag är inte taggad, peppad eller nervös känner mig bara likgiltig, det får gå som det går. Kanske kan bli bra, känns som att man gör bättre ifrån sig om man inte är så nervös, men jag behöver bli lite taggad bara!


Iaf, här kommer film från ett av styckena jag var med i på dieselverkstan. Det här är det fantastiska stycket "Chapter optimistic" av den fantiska dansaren och koreografen Lee Brummer. Det har verkligen vart underbart att jobba med henne och slutresultatet blev så himla bra, så enjoy! :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad roligt att se den igen, för nu kunde jag se lite mera detaljer. Man behöver se den flera gånger för att kunna upptäcka allt, den är SÅ HIMLA FIN..:)



Kram!

2012-05-29 @ 22:35:46
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Awww wow vad grym du är Johanna!! Goosebumps och en tår i ögat på den! :)



Kram!!

2012-05-30 @ 11:30:31
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0