Take me out of here

Jag får verkligen be om ursäkt för otroligt dåligt bloggande, men jag mår inte så bra just nu. Har ingen ork till någonting. En ständig oro i magen och känslan av att inte räcka till. Jag blir irriterad när inte juryn är närvarande för då går det bra och jag känner mig lugn. Så dyker dem upp och då blir jag nervös och efteråt känner jag mig inte nöjd. Det gör mig orolig. Jag orkar inte må såhär länge till. Jag vill bara att allt ska vara över att jag ska få vakna på morgonen utan en klump i magen och oro över min framtid. Jag vill inte att någon ska ta det här ifrån mig, det här är ju mitt liv, jag kan ju inget annat. Jag vet att jag är bra, jag vet att jag kan och att jag gör rätt, men ibland blir man rädd att man är blind. Tänk om dem inte ser vad jag ser? Åhhh låt mig bara få vara lycklig...



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta om auditionen ackis infört? typ vad de tittar på nu o ur många som får fortsätta?

lycka till!

2012-03-29 @ 21:26:48
Postat av: Johanna

Varje år kommer alla elever i ettan och tvåan att göra en "audition" till nästa årskurs då det sitter ett antal lärare i juryn och tittar på klass under två veckor. Det är både lärare vi har och folk utifrån. De tittar mest på den tekniska nivån att vissa inte är "efter" tekniskt och även på motiivation och vilja. Hur många som får fortsätta är inte förbestämt utan beror helt på vad de ser. I min klass fick två gå om tvåan och en får gå på prov i trean.

2012-04-04 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0