Just like heaven

Sitter och kollar sjukt spännande matchen mellan Portugal och Spanien. Mina två favoritlag mot varandra, inte kul! Dock hejar jag liite mer Portugal, har vart mitt absoluta favoritlag sen jag var tio typ och var kär i Figo haha.
 
 
Min sista lediga vecka nu på ett tag. Känns sådär, vädret har ju sugit totalt hela semestern. Bortsett från veckan på Samos har jag inte sett mycket på solen, Blev så deppig att jag idag spontanbokade en resa ned till Malta och min fina vän Malin som bor där sista veckan innan skolan börjar.
 
Håller på att ta tag i allt som jag tänkt på sen semestern började i princip. Idag har jag putsat fönster, redigerat bilder, städat och tvättat hela dagen. I måndags och igår var jag tillbaka på ackis och tog lite klasser för fantastiska Denize igen. Vad kul det var :) Känns dock i mina stackars hamstrings idag...
 
Jag vet att jag är sjukt seg men försöker att inte sitta så mkt vid datorn på sommaren, så därför får ni sista bilderna nu. Imorn kommer jag förhoppninsvis komma ihåg att lägga upp lite bilder från veckan jag var hemma, Hultan, midsommar och lite :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu straffar, awhh spännande! Heja Portugal!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0