Festival feeling

 Åh idag är en sån där dag som man önskar man var på landet. Det är liksom inte skitfint väder och det är inte superdåligt vilket gör det lite knepigt när man sitter själv i en lägenhet. Det är inte så bra att man kan gå ned och sola själv och inte tillräckligt dåligt för att bara sitta inne hela dagen. Nu har jag iofs suttit inne ¨nästan hela dagen (förutom den lilla timmen som solen når vår balkong imorse). Så då får jag lite dåligt samvete.
 
Men men jag har städat klart och putsat klart fönster och redigerat klart lite bilder. Har försökt tvätta med men det är inte det lättaste i vårt hus. Har ju skrivit om vår underbara tvättstuga innan och idag har det hänt igen. I vår tvättsruga är det nämligen så att man får ta över en tvättid om man inte har påbörjat sin tid inom 30 min. Nu kom jag ned tjugo över tolv min bokade tvättid började vid tolv och då har nån redan snott min tvättid!! Alltså orkar inte folk i vårt hus! Så jag väntar till den tvättat klart slänger ur hens tvätt och lägger i min.
 
Nästa gång jag kommer ned i tvättstugan har samma person tagit ur min tvätt (hoppas verkligen att det hade hunnit tvätta klart) och lagt in en ny tvätt! Alltså???? orkar inte! Det jobbigaste är att man inte vet vem som håller på?? Så jag sket i att fortsätta orkar inte hålla på och fightas om en tvättid jag bokat?!? och bokade en ny tvättid imorn istället! Frustrating!
 
 
                                                          HUULTSFREED!
 
                                 Soundtrack of our lives vandrade runt bland publiken
 
                                                              TSOOL
 
                                                             Krunegård
 
 
                                                       Sjukt dammiga skor
 
                                                           Hultan på sjön
 
                                                        Emma och jag
 
                                            Tog en sväng på campingen, nostalgi!
 
                                                                    Fotboll
 
                                                      Sjukt mycket folk
 
                                       Världens snyggaste Nina Persson i Cardigans
 
 
                                              Roberth Smith i The Cure <3
 
                                    Sjukt glad, trött, solbränd och sjukt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0