Start working baby!

Ok då var det dryga 2 h kvar av min ledighet. Sen börjar en månads jobb på ICA innan det blir tre lediga veckor igen innan skolan börjar. Har vart fantastiskt att vara ledig så länge, typ första gången sen jag började jobba när jag var 15 som jag har kunnat vara lite ledig en sommar. Sjukt skönt, trots apdåligt väder. Men jag klagar inte, jag har haft så många fina dagar ändå. Så här kommer lite bilder på det :)
 
 
                                                   Sommarfika hos Emma
 
                                                         SommarSmåland <3
 
 
                                                        Köra pappas alfa
 
                                      Ta med mormor och syrran ut till stugan
 
                                        Stugan som förövrigt är mitt sommarparadis
 
                                                 Ta hand om trött hund
 
                                        Fika med mamma och pappa i Ingebo hagar
 
                                                             Mamsen
 
                                     Åka tåg fram och tillbaka mellan Sthlm-Vimmerby
 
                                                    Handla second hand
 
                                                  Fika med bästaste Beccs
 
                                                    Använda second hand outfit
 
                                                     Sola på berget på Lidingö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0