Sommarträning

Idag har jag en ledig dag, så skönt! Har hunnit med en sväng hos sjukgymnasten. Är så glad över att jag faktiskt unnade mig lite tid och pengar att gå till en sjukgymnast i sommar för min gamla sträckning, När den här sommren är över kommer jag vara starkare än någonsin, hon hjälper mig med massa övningar för allt inte bara sträckningen. Kan verkligen rekommendera alla i Sthlm och alla dansare att gå till Anette på feelgood om man har en skada. Hon är fantastiskt bra och känner verkligen till oss dansare och våra kroppar och hur vi jobbar. Jag tror hälften av alla i min klass har någon gång vart hos henne.
 
Nu ska jag hoppa i in i duschen och sen ska jag baka lite, det molnigt i sthlm idag, men det gör inte så mkt fick en fantastisk sommardag i onsdags när jag var ledig med bästis ute vid en strand här på Lidingö. Så nu är jag bränd för resten av sommaren, Att man aldrig lär sig smörja in sig i det här landet, och att jag inte lär mig att inte ha solglasögon en hel dag när man solar, hej racoon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0