Slut på semestern

Fan då! Sista lediga dagen nu. Hur snabbt gick inte den här semestern? Hur jävulusiskt snabbt kan en månad gå? Imorn börjar jag jobba sen ska jag typ tokjobba i en månad. Inte en enda ledig helg på hela juli fick jag, awhh så sur över det! Sista lediga dagen har jag spenderat lite på gymet och nu ligger vi här och käkar chips i soffan och ska maratonkolla på Dexter tänkte vi.
 
 
Igår kväll var det så fint väder här på Lidingö så vi ringde hit Nickes bror, hans tjej och deras hund så handlade vi lite grill och begav oss upp på berget för lite picknick. Så mysigt.
 
 
                                                 Frank var klädd för picknick
 
 
 
 
 
                                    Frank fick kanske en lite för stor pinne att bita i
 
                                              Sen blev Frank lite kall så vi fick gå hem
 
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0