Weekend

Så var den helgen över. Hann inte med så mycket som jag önskat. Planerat dans, städat, gått på dansföreställning och druckit vin på Nada med Oline och gänget.


Idag har jag faktiskt inte ens gått utanför dörren. Vaknade lite seg och trött, käkade frukost och sen har jag i princip bara städat och fixat inför danskursen nästa helg. Igår var jag som sagt på en dansföreställning på kvällen och sen mötte jag upp Peder och Oline för några glas vin på Nada på söder där våra kompisar Anders och Victor spelade skivor.



Försöker samla lite kraft de sista timmarna nu innan veckan sätter igång. Ska nämligen få introduktion på ICA mån, tis så jag får skynda mig från skolan och jobba 18-22, puh! Sen till helgen ska jag hålla danskurs på Aktiv Ungdom i Vimmerby så det blir inte mycket vila och ro för mig denna vecka. Men det ska nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0