Give me a break

Sitter här i min nya fina tröja från fjällräven som jag fått av syster som är här tillsammans med mamma, pappa, mormor och hennes sambo. Har fixat fika och tårta idag, kände mig som en riktig vuxen, har liksom aldrig fixat kalas innan eftersom vi alltid vart hemma hos mamma på min födelsedag eftersom jag fyller så nära jul.

Familjen kom i förmiddags och vi har även hunnit med en sväng i centrum här på Lidingö och käkat middag på Indiska restaurangen. Man vet att man är stamgäst där när servitörern skrattar när jag beställer och frågar om jag bytt nu igen? haha jag byter mellan mina två favorätter och nu har jag bytt tillbaka igen från Goa chicken till min absoluta favvo Chicken korma :)




I veckan har jag även hunnit med att gå på arbetsintervju inför ett extrajobb på ICA här på Lidingö, håller tummarna stenhårt för att jag får det. Pratade med min gamla chef Lena på posten som jag hade som referens och hon sa "får du inte det här jobbet nu Johanna då får du aldrig ngt jobb" hon hade förhoppningsvis gett mig goda ord :)


Klarade mig igenom första veckan nätt och jämt, igår morse när jag vaknade kunde jag inte lyfta vänsterarm ovanför axlarna p.g.a träningsvärken från yogapasset i torsdaggs. Har aldrig vart med om liknande, har vaknat typ 10 ggr per natt när jag vänt mig av att jag får sådan värk i armen när jag rör den, alltså seriöst vad händer med min kropp under ett lov??


Kommentarer
Postat av: Nathali

Jag har ingen anning än faktiskt. Vi fick veta det i torsdags men jag antar att vi ska sitta lite och titta på era lektioner och se hur ni jobbar + kanske ställa lite frågor för oss som är intresserade av att söka till hösten! :) men vi ses ju helgen innan och då borde jag veta vad vi ska göra! ;)

2012-01-14 @ 22:19:36
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad kul :)

2012-01-17 @ 20:45:30
URL: http://helloosaferide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0