Torsdags trött

Kan inte förstå hur man inte kan ha två bra dagar på raken. bara för att gårdagen var så bra så var dagen inte alls bra. Har vart allmänt trött och ostabil hela dagen. Var så sjukt mätt efter lunch med så jag orkade inte hålla in magen och hålla center som jag borde. Världens största I-lands problem i en dansares värld.



Dock så är baletten så sjukt mycket roligare nu, har svårt att se vad skillnaden är egentligen men jag bara älskar Eythan och hans stil. Han ser så mycket hos varenda en av oss och som jag skrev igår så utvecklas vi sjukt mycket under varje lektion.


Imorgon är det fredag, yeeej! Ska njuta fullt ut av min helg eftersom jag ska jobba två helger i rad sen, först ska jag ha en danskurs i Vimmeby hela nästa helg och sen ICA helgen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0