Bursdag

Idag har jag födelsedag, ja eller bursdag som de säger i Norge. Jag fick t.o.m födelsedagssången sjungen för mig imorse, på norska alltså. För er som inte vet så är norska födelsedags sången helt annorlunda än svenska, det är en helt annan låt med dans och grejer till som alla norskar kan och så vi i klassen :)


Har som förutspått jordens mest helvetiska träningsvärk. Tror jag har ont i varenda muskel man faktiskt kan ha ont i, heeeelt sinnessjukt! Vi började nämligen gårdagen på denna "mjukstartsvecka" med crossfit test vilket betyder 120 utfall, 60 armhävningar, 60 situps och 60 upphopp på snabbast möjliga tid. Alltså fy fan, kunde inte ens lyfta min vattenflaska efteråt. Så hade vi ju förstårs modern klass och balett efteråt med, hejja!


Jag har liksom tagit mig igenom dagen hukande som en gammal tant för att jag har så ont överallt. Undviker t.o.m att gå på toa för att det gör så ont att sätta sig ned :/





Idag hade vi första lektionen med Val också och det blev ju ett antal V-positions där, alltså jag dog lite överallt där, smärta! Fortsatte med modern klass efter lunch och så sist möte igen med Jan banan.


Nu ska jag fortsätta min fina födelsedag (bortsett träningsvärken) med att beställa lite Indisk mat (Indiskt är min favoritmat all time) med boyfriend och njuta av lite film och cupcakes till efterätt som jag gjorde i lördags :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0