I just wanna dance with somebody

Idag har jag haft en bra dansdag! Och jag är glad! Det händer inte så ofta nu för tiden så jag passar på att njuta. Baletten gick bra, jazzen gick bra och jag hade ett jättebra samtal med Val idag efter jazzen. Jag fick typ bara bra feedback och jag blev så glad av många av dem sakerna han sa så nu har jag ny energi. Partneringen gick också bra, jag körde med Linnea idag för min vanliga partner Tyra var sjuk. Det gick superbra fast det var första gången vi körde och vi hade sjukt bra samarbete!




En sak som däremot är helt sjukt sorligt är ju Witney Houstons död. Witney var en av mina allra första idoler och hon var ju världens bästa sångerska kanske ever! När man läser sånna här mina vänner böcker från när man var liten så var alltid mitt svar på dina idoler Witney Houston, Just D och G.E.S haha. PÅ varenda småstjärnorna vi hade på fritids och dagis var jag alltid Witney så det gör extra ont i lillhjärtat mitt. Och vad fasen är det med alla Hollywood stjärnor och dö i förtid, Amy Winehouse, Witney, Heath ledger, Curt Cobain, Brittany Murphy, Jimi Hendrix och Janis Joplin. Stora talanger med stora personliga problem, so sad.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du Johanna det är för sorgligt med alla stjärnors stora problem som leder dem ner i graven i förtid...:( Jag tänkte på dig flera gånger igår när de visade inslag från henne, Johannas stora idol och förebild. Det var henne du uppträdde som på mormors 50-års kalas, och flera gånger i sikta mot stjärnorna...:)



Kramar mamma!

2012-02-13 @ 22:09:58
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0