Back on track!

Det blev en lite bloggpaus där nu i veckan. Men jag har bara inte orkat. Har haft sån sjuk vecka, om förra vecan var upp och ned i känslostormar så var den här ungefär tusen gånger värre. Har haft känslor som pendlat mellan rock bottom och bluest sky. Ska inte bli långrandig men som dansare tvivlar man på sig själv och vad man gör så ofta så det inte går att beskriva och minsta lilla kritik eller feedback från lärare kan bryta ned en fullständigt och analyseras ut i minsta fingerspets.

Men veckan slutade fint i alla fall, vi fick reda på vilka koreografer vi fick till instuderingen till vår föreställning på dieselverstaden i vår och jag hamnade i Lee Brummers stycke. Alla i klassen ville vara med i hennes stycke eller ja inte alla men 90 procent, samtidigt var hon den enda som valde vilka hon ville skulle vara med och hon valde mig och 6 st andra i klassen, LYCKA! Nu har jag ÄNTLIGEN sportlov också vilket jag verkligen, verkligen behövde både fysiskt och psykiskt.


Nu ska jag vila upp mig och komma tillbaka till den roligaste perioden so far i tvåan där vi har jazz med Denise och Karl&Knut, street, instudering med Lee och Charles Moore och såklart föreställningar, klassresa till Umeå och VÅR! Kommer bli fntastiskt!



Ett fantastiskt stycke som Lee skapat och själv är med och dansar i. Det är hon som dansar i duetten i början.


Kommentarer
Postat av: Nathali

Tack så mycket, det värmer jättemycket att just du kan säga så som inte ser mig dansa så mycket eftersom det är första "intrycket" som räknas sen på audition. Jag ska absolut försöka tänka på det och så klart göra mitt bästa. Men lite nervöst börjar det allt bli! ;) Kram Nathali

2012-02-25 @ 11:06:00
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0