jullov

Äntligen, äntligen jullov. Ska bli så skönt, imorn tar jag mitt pick och pack och drar ned till småland. Vet inte än när jag kommer tillbaka till storstan. Nu ska jag bar njuta av julen, familjen, mat, sova länge, kolla på film, träffa vänner och allt det där. 
 
Är så stolt över teatern med, vi har fått så fin respons från alla som vart och kollat. Många sa att det kändes som en riktig proffisionell teater inte alls dansare som gör teater på hobby nivå vilket var så kul. Har fått fantastiskt fina ord från klasskompisar och andra som vart och kollat också, så kul :) Idag filmade vi även hela föreställningen så det ska bli spännande att se med. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0