Welcome back

Och så där var vi igång på riktigt! Herregud där fick jag äta upp min glädje över att jag inte hade ngn träninsvärk förra veckan. Jag har så ont i kroppen att jag låter som någon försöker döda mig varje gång jag reser mig upp. Det är verkligen från grottmänniska till vanlig människa varje gång och att gå på toaletten ska vi inte prata , dööööden.
 
Och den härliga tröttheten som kommer när man är tillbaka till sex timmars träning på en dag. Jeeeezus, inte kul kan jag lova er. Går typ sovande från skolan till tunnelbana och hem för att sedan däcka i soffan resten av kvällen. Ja såhär glamoröst kan det vara att vara dansare. Men också fantastiskt kul, iaf att gå i trean, jag älskar det. Är kär i modernt igen med tack vare Lee, I love it! Idag hade vi henne i partnering med för att Val var skadad, ääälskade koreografin vi gjorde, danskärlek deluxe.
 
 
Nu ska jag laga lite mat och fixa en gigantisk smoothie, måste förebygga så jag inte blir sjuk, halva klassen ligger hemma med halsont och förkylning, välkommna tillbaka till bakteriebubblan ackis. Helt sjukt vad kroppen behöver mat, mat, mat nu när man tränar så mkt. Finns liksom ingen botten, galet.
 
Imorn kommer min absoluta drömdag, modernt, jazz, sång och sist teater, kan det bli bättre?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0