Living, loving Malta

Och så var det slut. Sommarlovet. Imorgon är det back to school som gäller. Missförstå mig rätt nu jag tycker verkligen det ska bli kul och komma tillbaka till skolan. Få igång vardagen, börja träna, dansa träffa bästa klasskompisarna, se de nya ettorna. Men det är bara så jag är en sommarmänniska. Jag älskar värme, sol, strand, bara ben och ljusa nätter och jag ogillar kyla, strumpbyxor, tjocka jackor och blåst. Imorgon så känns det lite som att det är över och det sörjer jag lite. Men tänk bara tänk om det ändå kunde vara sommar två-tre månader till, skolan får gärna börja men lite värme och sol på helgerna ett tag till skulle ju va för jävla najs, här hade redan löven börjat falla såg jag..
 
 
Iaf var Malta helt fantastiskt och jag är så glad att jag bokade den där spontan biljetten i somras, nu fick jag verkligen börja och avsluta sommarlovet med att resa, en av dem sakerna jag älskar mest! Det var underbart att se Malin igen och få se hennes liv där nere. Väldigt annorluna från här kan man säga. Det var sol, värme, beachclubs, drinkar, god mat, kindpussande, fest, glamour, champagne och så lite mer kindpussande. Jag kommer deifintivt tillbaka!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och tagga inför imorn, första balettklassen på 11 veckor! Sista året, bästa året, trean nu kommer viiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0