The break is over

Nu är jag tillbaka. Nu är det över. Äntligen. Jag får fortsätta i trean, och jag är så jävla lättad! Jag har inte orkat/velat skriva nu dessa veckor. Har inte mått så bra nu under tiden men nu känns det skönt. Jag var inte ens uppe under diskussion enligt Jan så det känns underbart. Ska kanske fråga Val om lite feedback också vad han såg och så om mig.



Men idag har nog vart den konstigaste dagen. Har gått runt och vart nervös och mått illa hela dagen. Vi hade sista jazz lektionen med Denize idag vilket var såå tråkigt, jag bara älskar henne, som person och hennes klasser. Ville så gärna njuta av ista klassen med henne men kunde inte riktigt, var så nervig. Efter lunch skulle vi alla få gå in en och en till rektorn och få resultat, ettorna började.



Alltså den väntan, den stämningen, fy fan. Och ut kom folk som var ledsna, lättade, glada och annat. Känns så sjukt att själv få ett glädjande besked och två sekunder senare stå och trösta en klasskompis som står och gråter för att den inte fått ett liknande besked. För de gjorde inte bara detta för att skrämmas. Folk åkte inte ut så på det sättet men flera personer i både vår klass och ettan kommer få gå om eller gå på prov för att få fortsätta.




Men nu är jag back! Nu kan jag fortsätta och skriva om skolan som en gång var något helt annat än var den är för mig nu. Ackis är en fantastisk skola på många sätt som utbildat de flesta av våra dansare i detta land. MEN det finns såååå mycket på den skolan att kritisera, listan kan göras lång! Det finns det säkert på alla skolor, saker man inte är överrens om, men nu ska jag blicka framåt till trean, bästa året. Och såklart resten av terminen men Karl&Knut i jazz och instueringen med Lee som är FANTASTISK!


Imorn börjar mitt påsklov, ni kan inte förstå hur mycket jag har längtat efter det och hur mycket jag tänker njuta :)


       

Kommentarer
Postat av: Marie

Världens bästa Johanna och dotter ♥... Du är bäst!



Puss!

2012-04-04 @ 21:24:53
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Nathali

Åå va glad jag blev att du gick vidare. Har hållt tummarna för dig i flera veckor! Förstår att du är lättad, stort grattis! :D

2012-04-04 @ 23:13:55
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/
Postat av: emma

tjoho vad bra!!!! grattis!!!

2012-04-17 @ 13:25:06
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0