Easter break

Tillbaka i storstan, nöjd och utvilad efter några unerbara dagar i småland. Hade en alldeles fantastisk påskhelg me familjen, litet minus med vädret bara, förra året var det ju 20 grader varmt och vi satt och solade hela påsken. Ja ja man kan ju inte få allt..


Men jag har ju fortfarande påsklov vilket jag tänker njuta av till fullo. Idag har jag sovit till elva, kollat på SATC hela dagen (eller ja kollat och kollat, det står på i bakgrunden som vanligt, jag kan alla repliker redan), städat samtiigt som jag lyssnade på de fantiska podcast avsnitten med Hannah Widell och Amanda Schulman, deklarerat (som jag samtidigt lyckades spärra mitt bankID när jag skulle in och kolla mitt bankkonto nummer, tur att jag hade tid att sitta en halvtimme i kö till handelsbanken), läst, tvättat, ätit godis och bara hängt.


Resten av veckan har jag planerat till fullo, imorn ska jag till stan och shoppa, på massage och på kvällen ska jag dricka vin med min mentor. På torsdag har jag planerat att baka och spela sims typ hela dagen :) och fredag blir det make up kurs och behandling av ryggen hos naprapat. Sen jobb i helgen. Lovely!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0