Monday

börjar veckan från helvetet! Nejdå men det här är min enda ledig kväll fram till söndag, annars bara rep, rep, rep. Vi kör en liten träningsdagbok på det.

Välkomnande av exchange student den här veckan har vi utbyte från Iwanson i Munchen och jag är kontaktperson så ja var på skolan nio imorse trots sovmorgon och hälsade vår gäst välkommen. Försöke lära stackarn lite Val också. Inte lätt att försöka hinna med 8 diagonaler med 3 variationer och 3 koreografier på drygt en timme. Men hon var duktig och lärde sig snabbt

Balett Var den bästa balettklssen sen jag började tvåan tror jag, herrgud har det lossnat? Stången gick skitbra och golvet med, shit satte t.o.m 3 piruetter bara sådär helt utan konstigheter!

Jazz Vi var alla beredda på audition day men Val hade andra planer, ny diagonal så nu har 9 st, haha crazy

Partnering fick ny koreografi i partnering, jag och Nelly jobbade ihop och satte en del lyft riktigt bra. Kommer dock ha FET träningsvärk i höger arm som jag flippade runt Nelly med.

Till sist då, vad jag gjorde i helgen? Ingenting! Absolut ingenting! Och det behövdes kan jag säga, jag har ju en vecka som ser rätt tuff ut framför mig. Så ja det blev inga jätteintresanta inlägg om min jätte intresanta helg :)

              
                              Favorit i repris, Mamsen och jag


Kommentarer
Postat av: Marie

Fina du♥!!

2011-09-28 @ 22:29:34
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0