Komposition

        

Sitter
här med lite ångest. Två skoluppgifter att göra, herreugud jag valde ju den här skolan för att slippa sånt här. Eller nja kanske inte bara därför ;) En uppgift är iaf att göra en "rolig" dans till imorgon. Har haft panik hela veckan, jag är ju inte rolig! Speciellt inte när jag dansar! Nu har jag bestämt mig för idèn men det kommer nog inte bli roligt! Alltså det här var verkligen den värsta uppgiften jag kunde få.

Annars har jag vart så sjukt trött hela dagen. Kaffet var slut imorse med så jag har haft huvudvärk hela förmiddagen. Ursch, hela huvudet dunkade verkligen hela Val's uppvärmning. Gick inge bra på diagonaler eller koreografi heller.

Moderna gick lite bättre, fick tillbaka lite energi och improvisationen var en skön klass där vi mest lallade runt :) Kom och tänka på Val's smeknamn på Linnea "Lala" haha, han är för rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0