NDT

Bloggtorka deluxe! Ber så hemskt mycket om ursäkt! Ibland bara faller jag i bloggglömska, ska bli bättre på det, har ju min lilla skara av trogna läsare!

Har i och för sig inte haft världens roligaste dansvecka eller vecka över huvud taget. I måndags vaknade jag upp utan röst och halsproblem och så har veckan fortsatt. Fick åka till vårdecentralen igår morse där de konstaterade luftrörskatarr vilket är vanligt nu i förkylningstider. Tog mig till skolan och var envist med på jazzen, men efter att ha kännt blodsmak i munnen i slutet på klassen tog jag mig samman och satt hela dagen idag. Har tänkt sitta imorgon med om jag pallar så jag blir av med det här halsproblemet.



Nästa vecka hoppas jag att jag kan vara lite roligare i mitt bloggande, tills dess får ni lite inspiration av världens största genialiska koreograf och min absoluta favorit moderna koreograf Jiri Kylian för Netherland dance theatre och under det min absoluta svenska favorit moderna koreograf Alexander Ekman, modernt behöver verkligen inte vara tråkigt!





I kind of like died and went do dance heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0