In my NY state of mind

Igår var det tänkt att jag skulle ha min första lediga fredagkväll på ungefär 7 veckor men tyvärr höll det inte så länge. Min avbytare till Lena PH hade fått nackspärr så jag fick snällt köra fredagkvllen ändå. Som tur är kunde vi byta så hon tar min nästa torsdag så jag får heeeela nästa helg ledig. Det betyder alltså att ikväll är mitt sista gig! Weeeehoooooo :)




Idag och ikväll ska jag spendera med min allra bästaste bästis Ida. Vi ska käka något gott och sen efter Lena giget ska hon följa med mig hem på sleep over. Älskar att ha min bästis i samma stad igen efter ungefär 8 år i olika städer.


Men nu först ska jag ta tummen ur ärslet och slänga upp de sista bilder från NY sådär en tre veckor efter att jag kommit hem ;)


               Vi tog en tur till Brooklyn och gick över Brooklyn bridge
      

     

     


     

     

     

                           Gjorde ett stopp på Brooklyn museum
     

                             I Egypten hade dem roliga leksaker
     

Efter några timmar i Willamsbourgh vandrade vi mot Brooklyn Heights med vackraste utsikten

      

      

     

                                                I heart NY
     

     

     

        Någon av dem här lägenheterna skulle man ju inte tacka nej till
     

                                      Med den här utsikten
     

                           Sen vandrade vi tillbaka igen över bron
     

     

     

      

     

     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0