1a Advent

Har haft världens mysigaste första adventshelg med bästaste bästis.

Igår hade jag låång sovmorgon, gick upp duschade, åt frukost och myste framför datorn till klockan helt plötsligt blev tre. Åkte in till söder för några ärenden och mötte upp Ida. Vi gick och käkade Indiskt och sen bar det av mot Cirkus för sista föreställningen. Sååååå skönt att ha det överstökat! Det kändes faktiskt superbra och jag lämnade cirkus med flaggan i topp. Det har vart väldigt roligt att vara med men också otroligt slitigt. De dagar jag har haft Lena gigen har jag åkt hemifrån åtta på morgonen och kommit hem tio. Däremellan har jag dansat 5-6 timmar. Men nu är det klart och en erfarenhet rikare.


Efter Cirkus mötte jag upp Ida igen och vi åkte hem till mig för mys sleepover, med glögg och så mycket bättre avsnittet.



Idag blev det en ännu längre sovmorgon och adventsmys. Har sedan klarat av allt viktigt som städ, tvätt, handla, adventspyntat och så. Nu laddar jag inför de sista två veckorna innan föreställningsvecka och till sist jullov. Såå fantastiskt. I helgen blir det smålands visit med, muuusigt :)



Alltså det bästa, gå in och kolla på alla avsnitt på svtplay. Har garvat ihjäl mig hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0