Sunday bloody sunday

var föreställningarna över för denna gång. Både skönt och tråkigt. Det har överlag gått väldigt bra och vart väldigt kul men idag var jag trött. Väldigt trött fick inte fram den där kicken som man så gärna vill åt. Allting gick bra, inga fel men bara den där extra adrenalin kicken kom aldrig. Men jag behöver inte vänta så länge förhoppningsvis för på torsdag står jag på scen på dansens hus igen tillsammans med treorna på deras slutföreställning. Ska bli fett kul att stå på en riktigt stor scen. Och förhoppningsvis på cirkus varannan helg i höst.

Imorgon ska vi nämligen till cirkus och testa lite grejer med Benke för att se vad som kan funka, hoppas det går bra så han vill att vi ska vara med :)

Nu ska jag sova och vila min stackars trötta kropp och psyke lite granna så jag orkar med de sista åtta dagarna i skolan innan sommarlov. You gotta love it!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0