Run this world



Ni har väl inte missat det här klippet? Jag har alltid älskat Beyonce och kommer alltid att göra, she run this world!

För övrigt är det torrt på blogg sidan. Vet att många läser min blogg för att jag skriver mycket om dansen och skolan men just nu är jag så trött på det att jag inte orkar skriva om det. Jag räknar just nu bara ned timmar, dagar och klasser till sommarlov. Jag älskar att dansa det kommer jag alltid att göra men just nu står det mig upp i halsen och jag vill bara ha en paus.

Jag tror det är svårt att förstå hur tufft psykiskt och fysiskt det är att gå på den här skolan. Innan jag började ackis kunde jag inte förstå hur människorna där kunde längta till sommarlov eller ja lov över huvud taget. Men det är tufft, tuffare än man någonsin kan tro. Så nu behöver jag och min kropp en paus så att jag kan få längta igen. Jag längtar efter att längta efter dans om ni förstår hur jag menar. Tills dess blir det tyvärr lite torrt på dansinlägg på bloggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0