Popular

Har precis sett Eric Saade kicka eurovision ass, jag är fan säker vi kommer gå långt i år. Vårt nummer är ju bäst! Älskar Benkes koreografi och Dan Gill och resten av dansgänget gjorde ju ett fett bra jobb med att backa upp Erik på sången i denna version. Fett bra! Finns det ngt land som kan utmana oss på just bästa numret så är det ju Ryssland och det är enbart för att de har svenska dansarna Fille, och Daniel Koivonen, svenska körare, svenska låtskrivare och svensk koreograf!

Idag har vi repat på denna gång med Lotties jazz. Imorgon bitti ska vi repa Åsas stycke när vi egentligen har sovmorgon, har work is a rule if you wanna be a dancer! Men snart är dt helg, pepp på den!


Kommentarer
Postat av: Nathali

Hej Johanna! Jag undrar bara vad du tyckte om min dans i söndags? Han inte prata med dig, och efter så försvann du och jag var tvungen att städa;)

2011-05-13 @ 21:17:14
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0