Första Maj


Här kommer en bildbomb från gårdagens valborgsmässoafton

     
           Roadtrip till vaxholm med våra vänner PedOline som vi kallar dem :)



     
   Jag hade klätt mig sailor efter resmålet men med lite för lite kläder, det blåste kallt!

     
                                           Oline njöt iaf av solen

     
                                           Som sagt det blåste

     

     
                                      När vi kom hem blev det wii

     

     
Och lite senare på kvällen god mat som killarna fixade medan Olli och jag kollade "Family guy" maraton!

Kommentarer
Postat av: Therese

jaha vilken tur jag hade då:)ja i sommar när dom äe är börjar jag jobba i örebro... så jag får hoppas foten blir bättre snart så jag hinner innan dom åker tillbaka... vi ses imorrn:) Kraam

2011-05-01 @ 23:17:27
URL: http://nattstad.se/theresel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0