En som Vi

Åh ryser fortfarande när jag tänker på det. Treornas slutföreställning "En som Vi" Den var så sjukt bra. Jag blev såå pepp tänk, tänk om jag också får vara sådär bra när jag går i trean. Åh jag bara älskade hela föreställningen. Den var verkligen fantastiskt! Jag älskade varenda stycke som var med. Blev berörd till tårar flera gånger bl.a. till en av de fina duetterna med Ulrika och Elina samt återigen till Oskars fina kvartett. Så sjukt bra nummer alla andra med, jag bara älskar Sofias solo med handen trots att jag sett det förut så skrattade jag till tårara kom. Älskar subjazz stycket såklart! Cullberg stycket av Johan Inger var fantastiskt och likaså det moderna av Peter Svenzon, åh jag bara älskade allt. Jag vill se allt igen och som tur är ska jag göra det med den 28 maj på dansens hus när de kör på riktigt med ljus och hela köret!

Nu är jag hemma i småland för imorgon ska vi fira fina syster som fyller 21 sen på söndag är jag återigen konfrencier på Aktiv Ungdomd våravslutning, kom och titta om ni befinner er i Vimmerby på söndag. Mycket bra dans kan man också få se då. Och i år fyller föreningen 30 vilket jag upptäckte när jag kollade i tidningen när jag kom hem förut. Där var en hel sida om 30-års jubileet och de hade slängt in en bild från min första dansuppvisning när jag var åtta och under bilden stod det
"Några tjejer som börjat dansa i föreningen har gått vidare till att bli ledare för att fortsätta satsa på dansen. På den här bilden finns Johanna Lindqvist (sittande i svart linne längst ned) som nu går första året på balettakademien"

Hur kul var inte det?

       
                              En gammal bild på mig och fina syster yster <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Kul ju att det stog så i tidningen, måste jag läsa :) Haha det ser ut som jag har världens längsta ben och världens minsta huvud :)

2011-05-07 @ 12:31:52
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Hihi...där fick jag till det ;D



KRAM!

2011-05-07 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0