En som vi

Alla ni som bor i eller nära Stockholm har ett mission i helgen och det är att ta er till dansens hus fredag eller lördag och se våra fantastiska treor i deras slutföreställning "En som vi"

Jag tillsammans med resten av ettor och tvåor plus några proffs är med i öppningsnumret som är tre minuter långt och sjukt mäktigt. Sedan följer en timme med fyra koreografier som är GRYMT bra! Jag fick gåshud flera gånger, tårar som rann flera gånger och en mun som konstant log genom hela genrepet idag. De är sååååååå sjukt bra. Jag tror inte ni kan föreställa er hur bra de är, så grymma så proffsga. För det är precis vad de är på onsdag proffsdansare!

Så jag säger det än gång till, har ni möjlighet gå och se!

BTW så längtar jag ihjäl mig till jag får stå på den där scenen, stora scenen på dansens hus. Sjukt mega stor och mäktig! Förhoppningsvis inträddar detta om två år :)

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0