En helt vanlig måndag

Eller nja inte helt vanlig. Idag var jag tvungen att skippa de två första morgonklasserna i skolan för att gå på introduktion på jobbet. Jag jobbade ju på Hemfrid som jag ska jobba på i sommar hela förra våren och sommaren och sommaren innan men den här gången ska jag ha ett helt nytt område att styra över så jag behöver lära mig allt innan Oline slutar. Kändes helt sjukt att gå dit imorse, har ju inte vart där sen siste juli förra året och det sjukaste var att det kändes som igår. Fick ett härligt välomnande av alla mina gamla jobbarkompisar där när jag kom så det kändes bra. Ska bli kul att jobba igen, få gå upp på morgonen och ta på mig riktiga kläder, sminka mig och fixa håret för en gångs skull istället för att gå iväg osminkad och i myskläder varje dag!

Efter lunch gick jag tillbaka till skolan för att ha möte med rektor Jan igen inför nästa år. Vi avslutade med en utvärdering om skolan, lärare och undervisningen. Skön dag!

Imorgon är det sista riktiga skoldagen med fys, modernt och teater sen på onsdag skolavslutning :) yeeej snart sommarlov!
       
     

Ni får inte missa att läsa om treornas recension om slutföreställningen i svd länk finns nedan. Det roliga är bara det dem skriver om killarna att alla skulle gå på streetlinjen, för på streetlinjen går 20 elever enbart tjejer!

http://www.svd.se/kultur/scen/effektivt-men-fa-fordjupningar_6203631.svd?voted=1306664160355







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0