trött vecka

Tröttheten den här veckan verkar visst inte gå över så här kommer en kort sammanfattning om dagen.

Fys började dagen med ett lagom hårt fyspass där vi bara gjorde massa övningar med det hårdare terrabandet samt en massa stretch. Passade min trötta kropp alldeles utmärkt och jag passade äntligen på att köpa ett band av Anna så jag kan ha med och flasha en massa stretch positioner på gymet i sommar!

Modernt trött, trött, trött. Hatar att vara i ettan med, kan vara den mest deprimerande salen i skolan. Klarade mig iaf igenom klassen utan att somna.

Balett Idag var A-M sjuk så vi fick tillbaka vår gamla balett lärare Katarina för dagen. Med blandade känslor. Klassen var sjukt trötta idag så vi fick iaf sluta en kvart tidigare.

Teater Dagens bästa klass var teater klassen där vi bara pratade. Hela klassen har tydligen fallt i koma så det blev en diskussions klass. Vi pratade än en gång om det så viktiga ämnet artist branschen, löner, förpliktelser och moral. Myxcket nyttigt och bra att få disskutera detta med en annan person än just en dansare denna gång alltså mer vår skådespelerska till teaterlärare Jessica.

Hemma sen damp jag ned i soffan direkt och har stannat där sen dess. Som tur ät har jag en pojkvän som lagade mat åt mig så jag har sluppit resa på mig sen jag kom hem. Nu ska jag käka blåbärspaj och stretcha. Imorrn blir en chill dag med bara rep och sen instudering, fett!

            
                             A very old picture of me as a redhead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0