Massage

Åh sorry för blogg uppehållet men jag har vart upptagen både igår och idag efter skolan.

Igår som sagt så var jag och Rebecca i klassen på en förhandsvisning av filmen "I am number four" som var ngn sorts blogg event där hon fått biljetterna genom sin blogg. Det värsta med hela eventet var verkligen de "toppbloggarna eller "kändisbloggarn" som de kallas vilka i mina ögon är typ så långt ifrån kändisar man kan komma som var där. Rebecca och jag stod verkligen och skrattade och fnyste i kön in till bion. Jag kan förklara så här jag är verkligen en blogg männsika jag älskar att läsa bloggar och jag älskar att skriva bloggar. Och det finns så många bra, inspirerande, duktiga bloggare där ute ungefär lika många som det finns dåliga, oinspirerande, onödiga bloggar. Och har man blivit en "känd" bloggare genom att provocera eller ha varit med i ngn dokussåpa som "den rätte för Rosing", "Paradise Hotel" eller"Ung och bortskämd" så är det bara pinsamt att man tror man är en kändis. Det värsta med hela det här att det seriöst står en hel hög med fjortonåriga tjejer som skriker när dessa "kändisbloggare" kommer. Då blir jag lite ledsen faktiskt. Men man får väl hoppas att alla riktigt bra bloggare hade tackat nej till eventet och bara bottenskrapet fanns kvar.

Så till filmen då, vad tyckte jag? Jo way to much ungdomsfilm à la Twilight för min smak, men annars var den väl underhållande. Inget jag skulle välja att gå och betala för, jag gillar ju tung drama som ni vet, svår konstnär som jag är haha. Jag ska se "Black swan i helgen" Den kommer jag älska!

Idag efter skolan så har Nicke och jag vart på massage. Det var hans julklapp av mig som blev lite försenad efersom jag köpte biljetter till en föreställning han inte kunde gå på först. Men det var gutt, helkroppsmassage i en timme sitter ju aldrig fel.

Nu peppar jag morgondagen då vi ska ha vår första jazz klass med Jennie Widegren! yeeej


Kommentarer
Postat av: O

Pjuh! Twilight är ju ingen ungdomsfilm... det är ett seriöst, sexuellt laddat drama. Ses kanske i kväll, puss!

2011-03-19 @ 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0