kamera

Åh är så sur och ledsen just nu, jag har tydligen gått och lyckats tappa bort min kamera. Fy fan vad klumpigt. Fick en konstig tanke förut idag att  jag inte tog med min kamera hem på lovet och tänkte leta efter den. Och jag hittar den inte någonstans. Har verkligen vänt upp och ned på hela lägenheten, tömt varenda väska, jacka, skåp och lådor men kameran är borta. Det sjukaste är att jag inte har någon aning om när eller hur jag tappat bort den. Jag har inte använt kameran sedan nyår och då vet jag att jag inte tappat den eftersom jag lagt in bilderna i datorn efter. Sedan dess har jag bara använt min mobil och tagit kort så det här är helt sjukt.

Blir så himla ledsen och sur på sånt här. Dels för att jag inte har råd för fem öre att köpa en ny kamera inom en lång tid och för att jag inte har den blekaste aning om när, hur eller var jag tappat eller glömt kameran. Det gör mig så irriterad för jag kan bara inte förstå hur den kommit bort? Hur lyckas man tappa bort en kamera och inte komma på att den är borta förrän flera veckor senare? buhuuu.

Imorrn får jag iaf dansa, träningsverken kommer vara ett faktum!


Kommentarer
Postat av: Marie

Himla tråkigt med kameran, och du har fortfarande inte kommit på någotvar den kan vara??



All värk som gör ont med ÄÄÄÄÄ, Johanna. Det lär vi våra fyror nu hihi...



Kram på dig!!!

2011-03-08 @ 19:19:19
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0