täppd

Men vad fasen? Den här förkylningen blir ju bara värre och värre, hur lyckas man? Nu har det gått över till hosta igen som vanlig. Så fort jag lir sjukt eller förkykld slutar det alltid i hosta. Och inte vilken hosta som helst utan den värsta sorten, torrhosta som känns som man hostar blod. Hela förra sommren drogs jag med precis en sån här hosta som gjorde att jag inte kunde träna på hela sommaren. Så jag blir ju lite nervös nu för den här sommaren skulle jag ju bli stark och få bättre kondis!

Släpade mig iaf till jobbet imorse, fy fan så tungt. Så har det ju vart världens finaste väder utomhus också. Surt, surt, surt! Har nog snytit upp fem packar med näsdukar idag och det slutar inte än! fick trösta mig med sushi till lunch, då brukar allt bli bra!

Imorgon ska jag sola iaf, fy fasen vad jag ska sola!


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0