Nine

Nine things about yourself

- Jag är så fruktansvärt envis, har jag bestämt mig för någonting viker jag inte en tum!
- Jag är otroligt självkritisk och är sällan helt nöjd med någonting jag gör utan strävar alltid efter bättre!
- Att skämma bort mig själv på riktigt är för mig att resa. Jag lägger mycket hellre pengar på resor och upplevelser än kläder och prylar och de flesta av mina sparpengar går till resor.
- Jag älskar storstaden men kan ibland längta hem något fruktansvärt till landet där allt är så okomplicerat
- Jag älskar att läsa böcker, det är avkoppling för mig
- Jag fullkomligt älskar att gå på festival. Är praktiskt taget uppvuxen på Hultsfredsfestivalen som ligger en mil ifrån min hemstad Vimmerby. Första gången jag var där så lå jag i magen och pappa spelade på stora scenen.
- Jag är besatt av 60 och 70-talet. Hade jag fått välja hade jag vart ung då, fullkomligt älskar kläderna, musiken, jargongen och människors medkänsla och engagemang som var då, min favortiserie all time är "Upp till kamp" om ni inte sett den SE DEN!
- När jag var liten var jag en riktig hästtjej. Det var inte förrän jag satsade på dansen på riktigt i högstadiet som hästarna hamnade vid sidan av.
- Jag är galen i handboll, det är min favorit sport all time och så fort det är en landskamp på tv så sitter jag bänkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0