Jobbe

Ja då var sommarlovet igång på riktigt. Eller ja sommarlovet som för mig består av att jobba, jobba, jobba. Alltså sitte inne på ett kontor överröst av jobb från 07.30 på morgonen till 18.00 på kvällen. Imorgon kommer det bli längre än så. Välkommen tillbaka till övertid Johanna. Det är nämligen så mitt jobb kommer se ut fram till midsommar då det kommer lätta av lite förhoppningsvis.

För er som undrar så jobbar jag på Hemfrid ett företag som förmedlar hushållsnära tjänster och jag sitter och bossar på området fönsterputs. Jag håller i all logistik alltså sitter på kontoret och fixar allt det administrativa på området fönsterputs. Imorn är dessutom min första dag helt själv utan Oline som jag tar över tjänsten från dvs alla beslut måste tas av mig. Scary, det är sjukt mycket ansvar som man kan lätt bli nervös av men jag hoppas jag ska klara det själv :) Det sjuka är att om några veckor när det lättar av kommer jag längta till det här för hur mycket jag än har att göra så går tiden så sjuuukt fort, man kämpar ju mot klockan hela tiden för att hinna med allt. Sen när det kommer vara lungt under semesterveckorna kommer tiden gå så mycket saktare!

Nu ett avsnitt av Desperate housewifes sen sova för att orka morgondagen!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0