Start spreding the news

Kan fortfarande inte fatta att vi bokat resan, fy fan. Jag börjar redan räkna ned veckorna. Starbucks, forever 21, bertuccis, dunkin donuts, soho, yoghurtland, times square, cheescake factory, brooklyn, BDC, Broadway, China town, Frihetsgudinnan, staten island, Upper east side, Central park snart kommer jag!

    

Jag gjorde en Carrie sist jag var i NY och sprang över gatan med shoppingkassar.


Helgen var örövrigt mucho fin. Maria var på besök från Kalmar och trots att det inte blev utgång i lördags p.g.a olika anledningar blev det bra ändå. Vin, film, mat och fina vänner. Stannade kvar hos Beccs sen över natten, hatar att sova i en tom säng nu när Nicke har dragit till småland på sin semester. Igår bytte Beccs och jag Maria mot Maja när Maria åkte hem till smålandet och det blev mat och fika i parken. Blev trots allt helt ok väder till sist. Tänk att jag har de finaste vänner i universum.

Kommentarer
Postat av: Elina Lindqvist

Åhh hade velat följa med på eran kärleksresa till NY ;)

2011-07-18 @ 22:02:35
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: Elina Lindqvist

haha oj, såg nu att du svarat på förra :) tredje hjulet går bra för mig!! haha :)

2011-07-18 @ 22:04:41
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kan va universums finaste vän!

2011-07-18 @ 23:16:01
Postat av: Marei

Mys mys sa himla harligt for er...☺

2011-07-19 @ 17:30:48
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0