I go back to black





Åh mitt hjärta gråter ännu en gång. Den här helgen blev ett jävla helvete. Först två nära vänner som är väldigt nere av olika anledningar sen Norge och nu det här. Fina, fina Amy. Du skrev ledmotivet till mitt liv. Jag vill inte att det ska vara över. Jag har väntat på en comeback och en ny skiva i fem år. Varför fick drogena ta över? Den här kvinnan kan vara den mest talangfulla artist världen skådat. Hon kan jämföras med storheter som Dusty Springfield och Nina simone.

Musik världen kommer bli tom utan dig. Men det kanske är som dem säger, de största måste dö unga som Fredrik Virtanen skriver i den HÄR artikeln. Din musik har rullat non stop sen jag läste om det igår vid fem tiden. Jag önskar att det var ett skämt allting, att det egentligen var ett missförstånd, att pressen fick fel information. Men det är sant. Må din problemtunga själv vila i frid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0