torsdag

Såhär har min dag sett ut

Anatomi Precis lika underbar lektion som förra veckan. Idag fortsatte vi med leder och olika rörelseplan hur kroppsdelar kan röra sig på olika sätt. Givande!

Jazz Mycket bra klass! Jobbade bra genom hela upvärmningen och satte äntligen dubbel piké piroutte på både höger och vänster sida! Fick även ny koreografi wich I like! Mycket show, jazz och uttryck, fab!

Balett Vet ens om jag orkar kommentera. Vi har vikarie denna vecka och sämre vikarie får man leta efter. Överlägsen, snobbig och behandlar oss som femåringar, Don't like!

Kontaktimprovisation Åh äntligen har vi tillbaka Åsa i impro och I looooove Åsa. Hon får varje lektion att bli fantastisk. Idag bytte vi partners i varje övning och I fucking love my classmates! Vi har så bra energi och peppar varandra. Idag var nog roligaste klassen på lääääänge. Jag gick in för det och det kändes inte jobbigt eller för på när vi kravlade runt på varandra, jag säger det igen Åsa får allt att bli fantastiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0