tisdag

Sitter hemma i soffan och degar. Idag blir det ingen skola för mig inte! Igår på kvällen började jag känna något i halsen som kom krypande och det blev bara värre och värre. Innan jag skulle lägga mi kollade jag med ficklampa i halsen och uptäckte två vita prickar det första tecknet på halsfluss. Inte konstigt att jag var trött igår i skolan! Så imorse när jag skulle upp så var prickarna kvar och jag tog ett snabbt beslut att stanna hemma! Ska ringa till sjukan strax och höra om dem tycker jag ska komma in och titta på det!

Vill verkligen inte bli sjuk! Jag hatar att vara sjuk, kan vara det värsta som finns. Som tur är har jag ingen feber, min klassvän och samåkningspartner till skolan ligger också hemma i feber idag så jag hoppas vi inte har smittat varandra!

Nu några avsnitt av på spåret på svtplay och samtal till sjukan! Awhhhh hopplöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0